Monday 10 February 2014

Cantik Menawan - Double Stemcell

PhytoCell Double Stemcell
PhytoCell Double Stemcell adalah sejenis produk makanan penjagaan kesihatan dan kecantikan kombinasi terkini.

Menggabungkan Swiss PhytoCellTec Malus Domestica (Apple Stem Cell) dan Swiss PhytoCell Solar (Grape Stem Cell), untuk kesan khasiat yang lebih berganda, diperkayakan dengan Acaiberry dan Blueberry.


Dengan formulanya yang lengkap, dapat membantu kesihatan badan dalaman dan luaran supaya lebih sihat dan bertenaga, kulit dan wajah kelihatan sentiasa awet muda.Kelebihan PhytoCell Double Stemcell


Teknologi inovatif yang dibangunkan oleh Mibelle Biochemistry mempunyai kelebihan berikut…

  • Dapat memupuk sel-sel stem tumbuhan yang jarang dan terancam manakala menghormati alam semula jadi.
  • Bekalan bahan-bahan yang tidak terjejas oleh musim dan permintaan pasaran.
  • Bahan-bahan tersebut adalah bebas daripada pencemaran dan bahan kimia.
  • Kepekatan berterusan bahan-bahan metabolit dalam sel stem.

Khasiat PhytoCell Double Stemcell
Khususnya PhytoCell Double Stemcell adalah untuk mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikkan tubuh badan serta berupaya membantu tingkatkan tahap kesihatan dan merawat penyakit disamping melambatkan penuaan dan mengekalkan keremajaan kulit.

PhytoCellTec MalusDomestica (Apple Stem Cell)
Mampu pemulihan diri dan mempunyai ketahanan yang lebih besar. Tidak seperti spesies lain, sel stem Uttwiler Spatlauber epal Swiss mempunyai tenaga yang lebih besar. Kajian penyelidikan telah menunjukkan bahawa, 0.1% kepekatan PhytoCellTec boleh mengaktifkan dan menjana semula 80% sel-sel stem dalam badan manusia.Keputusannya sel stem epal telah menolak terapi anti-penuaan untuk tahap yang baru. Keberkesanan yang unik dalam pertumbuhan semula sel anti-penuaan dan mengaktifkan sel badan.

PhytoCellTec Solar Vitis (Grape Stem Cell)
Mengandungi antosianin yang sangat tinggi. Ia kaya dengan antioksidan yang membantu melindungi kulit dari radikal bebas yang dihasilkan oleh sinaran UV. Mampu melindungi sel-sel stem epitelium dalam kulit daripada penuaan serta sinaran UV. Menjaga kulit anda muda dan sentiasa berseri.


Acaiberry
Buah Acai terkenal dengan penjagaan kecantikan. Ia kaya dengan antosianin dan flavonoid dan anti-pengoksidaan yang lebih berkuasa daripada buah yang lain. Acai berry juga kaya dengan asid lemak omega, asid amino, protein, mineral serta vitamin A, B1 dan E.

Blueberry
Blueberry VMA (antosianin) boleh mengurangkan keletihan mata dan meningkatkan penglihatan malam. Selain itu, Blueberry mempunyai tahap yang tinggi kandungan pektin yang membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, mencegah aterosklerosis dan meningkatkan kesihatan sistem kardiovaskular.


Kandungan Vitamin C dalam Blueberry meningkatkan fungsi jantung, mencegah kanser, penyakit jantung, penyakit degeneratif saraf kranial, membangunkan kuasa minda serta menghilangkan selesema, sejuk, sakit tekak dan cirit-birit.


Harga Sekotak RM250 (14 sachet),
Dua kotak RM270 (28 sachet) ~

Untuk tempahan atau pertanyaan lanjut, 
boleh terus SMS/WHATSAPP/CALL 
Rozilah di 019-6291111
atau emel ke doublestemcell2me@gmail.com

No comments:

Post a Comment