Friday 9 May 2014

Testimoni DOUBLE STEMCELL

Dahulu saya sering mengeluh dengan keadaan ibu jari kaki saya..pelbagai cara saya lakukan untuk merawat masalah kaki saya ini..keadaan bertambah buruk pabila saya memakan makanan laut. mula terasa gatal2 & mengelupas sehingga berdarah..sejak saya amalkan double stemcell 1 sachet setiap malam..dalam masa 1 minggu saja..kaki saya beransur sembuh..alhamdulilah. Terima kasih double stemcell.

Hanya buka 1 sachet & tuangkan serbuk di bawah lidah.. Kemam selama 15-20 saat.. SENANG JE, kan.. Disyorkan bagi penyakit kritikal 1 sachet sebelum tidur & 1 sachet selepas bangun tidur.

CARA PEMBELIAN MUDAH SAHAJA!!


HARGA PASARAN 1 KOTAK (14 sachet) RM250
HARGA KAMI: 2 KOTAK RM270

Untuk tempahan atau pertanyaan lanjut, 
boleh terus SMS/WHATSAPP/CALL 
Rozilah di 019-6291111
atau emel ke doublestemcell2me@gmail.com

No comments:

Post a Comment