Friday 20 December 2013

APAKAH PHYTO SCIENCE DOUBEL STEMCELL?

PHYTO SCIENCE DOUBLE STEMCELL ialah batang sel tumbuh-tumbuhan gabungan dengan menggunakan Swiss Plant Stem Cell Technology – PhytoCellTec™ MalusDomestica ( Apple Stemcell) dan PhytoCellTec™ Solar Vitis ( Grape Stemcell), diperkaya dengan beri acai beri biru memupuk kulit anda dari dalam, menyediakan anda dengan satu hasil bernilai.

PhytoCellTec™ MalusDomestica (Apple Stemcell)
Satu epal Switzerland luar biasa memanggil dalam kosmetik dandunia fesyen apabila satu perkembangan anti penuaan menarik – walaupun Michelle Obama dikatakan untuk menjadi seorang peminat. Batang sel dari epal Uttwiler Spätlauber kata untuk melindungi penjanaan semula sel kulit maka melambatkanpermulaan kedut-kedut. Penemuan telah dibuat oleh satu syarikatSwitzerland.

November edisi majalah the United States Vogue pergi sejauhpanggil kepelbagaian “super epal”, dan ditanya jika pokok mungkin adalah “pancutan baru belia”.

Uttwiler Spätlauber, yang terlebih dahulu direkodkan di abad ke-18,datang dari kanton Thurgau, dalam Switzerland utara.

Ia terkenal kerana penyimpanan cemerlangnya; ia boleh tinggal baru mencari naik kepada empat bulan selepas dituai, lama selepasvarieti-varieti lain telah menjadi berkedut.

Bagaimanapun , ia belum dengan meluas ditanam lewat disebabkan oleh rasa masamnya dan jumlah pokok telah berkurang.



PhytoCellTec™ Solar Vitis PhytoCellTec™ (Grape Stemcell)

Vitis suria berdasarkan kepada batang sel dari anggurGamayTeinturierFréaux – sebiji anggur dari Wain, yang menyifatkanoleh satu kandungan sangat tinggi polyphenols kerana perlindunganUV.

Kajian-kajian yang meluas telah membuktikan bahawaPhytoCellTec™ Solar Vitis dengan pasti melindungi batang selepidermis dari tekanan UV dan demikian dari penuaan kulitdisebabkan oleh cahaya. Phytocelltec™ Solar Vitis meningkatkan kecergasan dan kecekapan semua sel-sel kulit penting danmeningkatkan rintangan kulit.

Ringkasan
Penggunaan batang sel tumbuhan melindungi sel-sel kulit paling penting, iaitu batang selnya , oleh itu melambatkan penuaan kulit. Phytocelltec™ Solar Vitis melindungi kulit dari kronologis danmenyalakan penuaan teraruh, memanjang kecergasan sel-sel kulitdan menjaga penampilan kulit muda dan cantik lebih panjang.

Meningkatkan kecergasan batang sel
Budaya-budaya batang sel epidermis telah dirawat denganpenumpuan berbeza PhytoCellTec™ Solar Vitis dan koloni merekamembentuk kecekapan telah disukat. Penyelidikan menunjukkanbahawa PhytoCellTec™ Solar Vitis dengan jelas mempunyai satu perasaan yang positif ciri-ciri sel tunjang. (lihat carta)




No comments:

Post a Comment