Tuesday 24 December 2013

SIAPAKAH PERLUKAN STEMCELL?


Golongan wanita banyak menghadapi pelbagai masalah kesihatan sama ada pada usia remaja atau sesudah berkahwin, yang berpunca daripada ketidakstabilan hormon selain melibatkan organ intimasi mereka. Dengan pengambilan Double Stem Cell ia dapat membantu menyelesaikan banyak perkara seperti:

Masalah biasa WANITA - senggugut, keputihan, kegemukan, cepat letih, lesu
Masalah golongan IBU/ISTERI - sukar hamil, keguguran, fibroid, kanser pangkal rahim, jangkitan pada saluran peranakan, masalah ketika bersalin, masa berpantang, susu badan yang kering, sembelit dan sebagainya.

Manakala bagi bayi dan kanak-kanak pula, mereka sering demam/selesema, mudah dihinggapi penyakit, ruam/eczema. Dengan pengambilan Double Stem Cell ia sangat membantu dalam menguatkan antibodi serta mempercepatkan baik pulih tisu/sel yang dijangkiti virus/kuman.

Untuk entry kali ini, saya fokuskan pada golongan wanita terutama nya kaum ibu dan bayi. Jom sama2 melihat beberapa testimoni kesan daripada pengambilan Double Stem Cell yang sangat hebat dan besar manfaatnya untuk kesejahteraan seisi keluarga.

Harga Sekotak RM250 (14 sachet),
Dua kotak RM270 (28 sachet) ~

Untuk tempahan atau pertanyaan lanjut,
boleh terus SMS/WHATSAPP/CALL
Rozilah di 019-6291111

No comments:

Post a Comment